Täytyy vähän marista tästä helteestä vaikka ei saisi, mutta mä en ole niitä ihmisiä jotka tykkää lämpimästä (siis 27 asteen helteestä)! Sisällä on noin 30 astetta lämmintä ja vaikka on ikkunat auki ja tuulettimet päällä niin ei ole olo yhtään parempi.
Mulle tuli "provinssin jälkeinen masennus" Porukkaa lappas edes takasin. Pulloja kaikkialla. (Varsinkin pullon korkkeja joita mä vihaan suunnattomasti. )Mäyriksen ja sixpäkin kuoria pursus joka kaapista kun olivat vaan sulloneet ne sinne piiloon ja aamulla kun piti kahvia keittää niin kaapista hyppäs 250000 kpl päkkiä.Kauhea sotku ja kaaos! Vaikka en mikään siivousintoilija ole Todellakaan! niin siltikin alkoi pikkusen ahistamaan. 
Tuli itsekin otettua keittoa perjantaina ja täytyy kyllä sanoa ,ettei ole ollut kamalampaa krapulaa hetkeen. Mutta ei siitä sen enempää. Vaihdettiin tuttavien kanssa noin vuoden kuulumiset vähemmän tai enemmän kännissä.

Tulin miettineeksi, että lukeekohan tätä blogia kukaan? Eli kirjoitanko vaan itselleni? Asia ei mua suuremmin vaivaa eikä loppupeleissä yhtään haittaakaan. Olen huomannut, että tämä kirjoittaminen on sellaista "itseterapiaa" .  Mulla on ne perusblogit joita käyn säännöllisesti katsastamassa. Kiitos mm. Stellon mielenkiintoiset jutut :) Olen koukussa sinun blogiisi siis melkein jokaiseen niistä :)

Olen viikonlopun jälkeen monta asiaa viisaampi. Kiitos rakkaan isoveljeni. Hän on siis kuin kävelevä tietopankki. Sama mitä kysyt niin vastaus tulee kun apteekin hyllyltä. Oli kuulemma lukenut tiede-lehteä liikaa ja selitti että rauskut oksentavat oman vatsalaukkunsa ulos. Eli vatsalaukku tavallaan kääntyy nurinpäin. Jaa miksi? Rauskuhan kuulemma syö meren pohjasta kokoajan kaikkia pieniä eliöitä ja ötököitä. Jotkut örkit jäävät rauskun mahaan pyörimään, joten rausku oksentaa vatsalaukun ulos ja syötäväksi kelpaamattomat örkit pääsevät mahasta pois. Aika mielenkiintoista.


Ei kait tässä kummempia. katsotaan taas milloin keksisin jotain mielenkiintoista kirjoitettavaa