Tuskin olen ainoa joka ei enää tiedä, että mitä kosmetiikkaa saa ja kannattaa käyttää ja mitä varoa.
Vielä 10 vuotta sitten olin täysin tietämätön markkinoilla olevista tököteistä ja purnukoista. Nykyään tiedän jo mielestäni paljonkin meikeistä ja ihonhoitotuotteista, mutta pää menee ihan sekaisin kun menen keskustelupalstalle "meikkiosastolle" lukemaan ihmisten juttuja kyseisestä aiheesta. Eli nykyään suositaan mineraalimeikkejä ja muuta luonnonkosmetiikkaa. Kaikki kehuivat mm. Dr. Hauchkan tuotteita ja tilasin itsellenikin netistä, mutta mikä pettymys, en kyllä tuhlaa enää rahojani tuohon.
 
Maksoin 60 euroa Jane Iredalen "meikkivoiteesta" joka on ihan järkyttävää paskaa jos saan sanoa. Kosmetologi joka näitä myi minulle oli ihan tampio eikä edes tiennyt mikä sävy mulle sopisi parhaiten! Itse sen sitten valitsin joka vaikutti hyvältä, mutta hetken kuluttua muuttuu kasvoillani oranssiksi.Nyt ei enää keskustelupalstoilla hehkuteta "tohtori hauskaa" tai Iredalea vaan on tullut taas uudet tuotteet mitä suositella. Toivottavasti ne on halvempia kuin nämä edelliset.
Täytyyhän sitä todeta, että itse on niin tyhmä et menee ostamaan kallita tuotteita vaikka ei tiedä niistä mitään ja vaikka joillekin jokin rasva tai meikkivoide sopii niin ei se välttämättä taas jollakin toisella toimi ollenkaan.
Mulla itselläni on niin herkkä iho etten pysty ihan mitä tahansa naamaani laittamaan ja siksi luulin että tämä mineraalikosmetiikka olisi ollut vihdoin ja viimein sellainen tuote mikä jäisi vakituiseen käyttöön. Pitää vaan jatkaa etsimistä jotta löytäisin ne superhyperhyvät tökötit itselleni.