Tänään ostin viimeisen rimakauhua ja rakkautta dvd:n neljännen tuotantokauden eli viimeinen. Mä olen nyt kahden viikon sisällä ostanut 2-4 tuotantokaudet(miesystäväni osti minulle ensimmäisen tuotantokauden aikaisemmin) ja katsellut niitä rauhassa kotona kun avomies on töissä. Mä katsoin tänään 5 jaksoa enkä tiedä uskallanko katsoa loppuun ettei käy niinkuin viimekerralla.
Muistan ikuisesti sen kun katsoin jaksoa jossa Rachel kuoli. Mä itkin niin paljon ettei siitä meinanut tulla loppua. Me istuttiin avomieheni kanssa sohvalla vastatusten peiton alla ja suhde oli kestänyt vasta niin vähän aikaa etten uskaltanut itkeä hänen edessään, joten laitoin pääni peiton alle ja itkin hiljaa. Jossakin vaiheessa ukko jo kysyi että mitä oikein hommaan ja oli pakko tunnustaa. Käskin hänen vaihtaa kanavaa ja katsottiin uutiset välissä jonka aikana itku helpotti, mutta taas kun laittoi kolmoselle missä sarja vielä näkyi, aloin itkemään vaikka sillä hetkellä ei mennyt edes mikään surullinen kohtaus!!! Helpotukseksi sanottakoon että mieheni mielestä se oli söpöä kun itkin..heh heh.
Eilen tuli viimeinen sinkkuelämää jakso ja itkin myös silloin. yllätys yllätys.Vaikka olen ne nähnyt niin monta tuhatta kertaa niin silti niitä jaksaa katsoa uudestaan ja uudestaan.