Mulla ei ole tällä viikolla ollut töitä ja olen suunnitellut mitä kaikkea teen kun kerrankin on vähän vapaata niin eiköhän mulle iskenyt sitten flunssa päälle!
Tuossa ruokakaupassa jaksoin käydä, mutta kaikki muut suunnitelmat saa nyt sitten odottaa seuraavaan kertaan. Tänään piti tulla vieraita, mutta sieltä tuli tekstaria että ovat oksennustaudissa.

Työpaikalla muutama tyttö tuli sairaana töihin vaikka on sanottu ettei se ole kovin järkevää nimittäin sitten se on kaikilla ja tietenkin sitten mulla. Mä harvoin sairastelen. Muistaakseni vuonna 2000 olen viimeksi ollut niin sairaana, että olin melkein kaksi viikkoa sängyssä ja laihduin yli 5 kiloa. (jotain hyötyä sentään sairastelusta)

Kaupasta lähti mukaan Bad&kök guiden sisustuslehti, joten jos menisin viltin alle ja joisin kuumaa mehua ja haaveilen uudesta keittiöstä :)