Mä näin piiiitkästä aikaa viimeyönä unta. Uni alkoi siitä kun istuin junassa tai ratikassa Dublinissa matkalla uuteen työpaikkaan. Mä kävelin sinne työpaikkaan sisälle ja se oli sellainen monikerroksinen rakennus ja ne kerrokset oli sellasia avonaisia, että ne näkyi sinne ala-aulaan josta tultiin sisälle. Siinä aulassa oli sellainen kahvila jossa istui muutama tyyppi kahvilla. Mä niiltä kysyin, että mihin mun pitää mennä ja ne opasti mut oikeaan paikkaan. Toisessa kerroksessa mihin menin, oli paljon tietokoneita ja nuoriso istui tietokoneella, ihan niinkuin koulussa tai kirjastossa. Heti mä tutustuin johonkin suomalaiseen vaaleahiuksiseen tyttöön joka oli todella kova puhumaan. Meistä tuli parhaat ystävykset. Se tyttö istui omalla koneella ja mä istuin sen takana pöydällä ja katselin kun se teki töitä. Siinä vaiheessa unta mä olin vielä siinä uskossa että olin tullut sinne töihin. Sitten huomasin, että mulla oli farkut ja joku bändipaita päällä (muistaakseni cradle of filthin)
(oikeasti luin ,että siellä saa olla vaan siistit vaatteet.Suorat mustat housut ja kauluspaita) No takaisin uneen. Säikähdin siis aivan valtavasti mun asukokonaisuutta, koska niin ei olisi saanut pukeutua. Sitten muistin, että enhän mä ole sinne tulossa töihin kun en ole vielä edes käynyt työhaastattelussa. Menin kauheaan paniikkiin ja sitten siitä pöydän ohitse kävelikin kaksi miestä. Toinen oli suomalainen ja toinen irlantilainen. Tämä suomalainen tunnisti mut heti ja mä sille yritin selittää että on tullut jokin väärinkäsitys, mutta tämä mies ei antanut mulle puheenvuoroa vaan selitteli mun sanojen päälle, että pääset ihan kohta haastatteluun, odota hetki, ei mene kauan. Jotakin tuohon suuntaan.Se puhu ja käveli samaan aikaan ja meni sitten omaan huoneeseensa. Tuo irlantilainen mies jäi istumaan siihen pöydän toiselle puolelle ja katsoi mua kauhean halveksivasti. Yhtäkkiä me oltiin ulkona tämän vaaleahiuksisen tytön kanssa ja istuttiin jossakin autossa. Me istuttiin takapenkillä ja mä keikutin sitä autoa ja meitä nauratti ihan hirveästi. Me tultiin sieltä autosta pois ja seistiin mäen päällä.Se työpaikka oli jonkun mäen päällä josta näkyi dublini keskusta, joka oli siellä mäen alhaalla ja kaupungin taustalla oli isoja vuoria.Just samanlaisia kun Norjassa. Siellä oli sellanen ihanan sumuinen ilma. Ihan niinkuin sateen jälkeen, mutta sumuista. Mä sanoin sille tytölle että tulee mieleen ihan Tromssa kun katsoin niitä vuoria (olen siis oikeasti asunut Tromssassa joskus) Mä aloin sitten kertoman sille tytölle siitä työpaikasta, jossa mä olin töissä siel Norjassa. Se oli lehden toimitus. Mä kerroin sille tytölle, että sillä lehdellä menee kauhean huonosti ja että se lehden päätoimittaja oli kertonut minulle ettei ne lehdet kelpaa enää edes paskapaperiksi. Sitten herätyskello soi..