Mun on pitänyt sata kertaa kirjoittaa tästä, mutta nykyään on niin vähän aikaa itselleen, ettei pahemmin kerkeä enää olla internetissä.
Aloitin työt elintarvikealalla n. kuukausi sitten. Kesätyöntekijöitä otetaan sisään vähän väliä ja mä olin yksi niitten joukossa. Samana päivänä aloitti muutama muu tyyppi. Meitä oli neljä tyttöä ja yksi poika. Pomo sanoi, että kyseinen poika on mun työparina. Ok no ei siinä mitää sen erikoisempaa. Valitettavasti tämä (sanotaanko vaikka Matti) Matti on melko "säälittävä" tapaus. Yhtenä päivänä vihaan häntä ja toisena tunnen pientä sääliä häntä kohtaan.
Minä mielestäni osaan työni hyvin. Ns. Pelisäännöt on selvät ja tiedän mitä teen. "Matti" ei valitettavasti ymmärrä mikä tehtävä kuuluu hänelle ja mikä ei vaan sekaantuu minun tehtäviini koko ajan! Kuinka voikaan olla rasittavaa!! Jopa minä ja moni muu olemme maininneet asiasta nätisti ja vähemmän nätisti, mutta asia ei kerta kaikkiaan tunnu menevät ymmärrykseen. Ärsyttävämpää tästä tekee sen, että hän kuuntelee mp3 soitinta työnaikana eikä hän kuule puhetta. Vastaukset ovat tyyliin "Hä??Emmä kuule mitään!!Tee itse!!" Siis mitä V***UA!!!! Siinä vaiheessa tällä likalla napsahtelee päässä siihen malliin, että lasken kymmeneen ja hengitän syvään, etten tinttaa tätä idioottia päin näköä.

Toinen vitutuksen aihe on mulkuista mulkuin työnjohtaja ns."pikkupomo"
Alusta asti hänellä on ollut mua vastaan jotain. En tiedä miksi hän käyttäytyy mua kohtaan näin, mutta hän syyttää minua myöhästelyistä vaikka en kertaakaan ole ollut myöhässä. Myöhässä siis edes 5 minuuttia"ai sulla näyttää olevan liukuvat työajat" Okei..kerran olin vessassa ja pikkupomo sai kauhean raivarin tästä..okei..päästän sitten vaikka housuuni seuraavan kerran. Olin vessassa peräti kaksi minuuttia liikaa.

Kaiken lisäksi hän on alkanut kutsumaan minua ja työpariani eli tätä "Mattia" mitä oudoimmilla "lempinimillä" esimerkiksi  tekniikan ihmelapset. Kerron tästä siis. Perjantaina töissä kaikki meni perseelleen. Työparini ei osannut käyttää konetta.
Neuvoin häntä, mutta joo arvaa kuuliko hän kun musiikki pauhasi korvissa perkele. Huusin, että käy kysymässä pikkupomolta ja tämä sitten tuli siihen mussuttamaan tärkeän näkösenä ja sanoi että se ja se piti säätää että kaikki toimii taas kuin pitää.
Valitettavasti "Matti" ei osannut tehdä mitään ja siitäkös tämä Hitleri suuttui ja alkoi mussuttamaan tapansa mukaan. Matti melkein siinä itkua väänsi..voi voi. Eilen töissä kun aloitimme kone ei suostunut toimimaan ja sanoin tälle "Matille" että meneppäs kysymään Hitleriltä, että mitäs nyt.
Matillahan alkoi alahuuli väpättää siihen malliin että hyvä kun kuulin mitä hän sanoi "Ei ku mee sä kysymään"
No menin sitten etsimään Hitleriä sieltä ja sanoin että ongelmia olis koneen kanssa ja hän vastasi siihen että eikö tekniikan ihmelapset saa konetta päälle.
Heti aamusta alkoi vituttamaan, mutta se olin minä joka sai kunnon naurut kun Hitleri itsekään ei saanut konetta toimimaan. Kyllä oli niin hyvää pataa sen jälkeen ettei todeksikaan. Olisi pitänyt vielä sanoa että hä!!Eikö toimi! Mikä on ku ei käynnisty!

Saatanan homeaivo!!